Rīgas lidostas oficiālais komentārs par īstermiņa stāvvietu

Rīgas lidostas īstermiņa stāvvieta

Pirms laika publicējām rakstu, par iespējamo krāpšanos lidostas stāvvietā.

Šodien saņēmām arī oficiālu komentāru no lidostas vadības, lūdzam ar to iepazīties un ņemt vērā ieteikumus!

VAS „Starptautiskā lidosta „Rīga””:

„Starptautiskā lidosta „Rīga” autostāvvietu pulksteņus pārbauda regulāri. Ja klientam ir pretenzijas par kādu konkrētu gadījumu, aicinām vērsties lidostas administrācijā.

Vēlamies uzsvērt, lai klienti pulksteņu laikus salīdzinā jau pie iebraukšanas stāvvietā, tādā veidā novēršot jebkādus pārpratumus. Norēķinu sistēmā ir saistīts iebraukšanas laiks stāvvietā un kases pulkstenis, jo maksāts tiek par stāvvietā pavadīto laiku.

Ikvienam ir iespēja vērsties lidostas administrācijā ar iesniegumu, ja radušās pretenzijas par kāda lidostas sniegtā pakalpojuma kvalitāti. Tas ir būtiski sniegto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai, jo starptautiskā lidosta „Rīga” katru gadījumu izskata individuāli un sniedz atbildi.”

  
  1. 1 komentārs par “Rīgas lidostas oficiālais komentārs par īstermiņa stāvvietu”

    1. Antons:

      2012 Sep 23

      Vēršanās pie administrācijas var nostrādāt tikai gadījumā, ja to dara privātpersona, bet komersanti jau neies par šādu lietu celt traci, jo tādā gadījumā lidosta šiem ātri īsto vietu norādīs un tad šie varēs savus klientus savākt no Rumbulas lidlauka, ne RIX :D!





    Jūsu komentārs vai jautājums:

    You must be logged in to post a comment.